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MO Bidyut Portal, Mobile App, Online Application Status, New Electric Connection Apply Online,

MO Bidyut Portal and Mobile App were launched by Odisha State Chief Minister Naveen Patnaik through video conference. Department of Energy has created this bilingual online electricity-integrated consumer service portal Vava.Mobidute.com as part of the 5T strategy. According to the Chief Minister, this is a revolutionary project under the 5T ecosystem that will provide effective, timely, and transparent online service to the residents of the state. Kalia yojana click to see a new list
The Government of Odisha has released a portable application on Mobidyut.com as a portable application exclusively for power buyer administration. The Odisha government’s 5T plans are anticipated to include the state’s distribution utilities (TPCODL, NESCO, WESCO, and SOUTHCO). So Through the Odisha Mo Vidyut Portal, people can get a new electricity union, file a complaint (consumer protest), and pay their bills online. Online applications can be submitted within two days for new service connections in the state. CM said that power is necessary to support and influence every aspect of modern life, it will be seen under Mo Vidyut Portal, and clerics and top officials will contact customers and know their opinion.

In HIndi

MO Bidyut Portal: मो विद्युत पोर्टल और मोबाइल ऐप ओडिशा राज्य के मुख्यमंत्री नवीन पटनायक द्वारा वीडियो कॉन्फ्रेंस के माध्यम से लॉन्च किया गया। ऊर्जा विभाग ने 5टी रणनीति के हिस्से के रूप में यह द्विभाषी ऑनलाइन बिजली-एकीकृत उपभोक्ता सेवा पोर्टल Vava.Mobidute.com बनाया है। मुख्यमंत्री के अनुसार यह 5टी ईकोसिस्टम के तहत एक क्रांतिकारी परियोजना है जो राज्य के निवासियों को प्रभावी, समय पर और पारदर्शी ऑनलाइन सेवा प्रदान करेगी। कालिया योजना नई सूची देखने के लिए क्लिक करें
ओडिशा सरकार ने विशेष रूप से बिजली खरीदार प्रशासन के लिए पोर्टेबल एप्लिकेशन के रूप में Mobidyut.com पर एक पोर्टेबल एप्लिकेशन जारी किया है। ओडिशा सरकार की 5T योजनाओं में राज्य की वितरण उपयोगिताओं (TPCODL, NESCO, WESCO, और SOUTHCO) को शामिल करने का अनुमान है। ओडिशा मो विद्युत पोर्टल के माध्यम से, लोग एक नया बिजली संघ प्राप्त कर सकते हैं, शिकायत (उपभोक्ता विरोध) दर्ज कर सकते हैं, और अपने बिलों का ऑनलाइन भुगतान कर सकते हैं। राज्य में नए सेवा कनेक्शन के लिए ऑनलाइन आवेदन दो दिनों के भीतर जमा किए जा सकते हैं। सीएम ने कहा कि आधुनिक जीवन के हर पहलू को सहारा देने और प्रभावित करने के लिए शक्ति जरूरी है, इसे मो विद्युत पोर्टल के तहत देखा जाएगा और मौलवी व आला अधिकारी ग्राहकों से संपर्क कर उनकी राय जानेंगे.

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Beneficiaries of Odisha Mo Vidyut Portal

At present, you do not need to travel to multiple offices in Odisha to set up a new help union. Or register a complaint as more than 89 lakh electricity customers in the state are using. The Odisha New Service Connection Scheme. May the Chief Minister encourage the consumers of the State and the general public to use the NSC office. So that their electricity administration problems can be resolved quickly, easily, and conveniently. Therefore From this. So It is clear that Mo Vidyut Portal helps customers to get rewards associated with the new Shakti Sangha. So Administration of up to 5 kW within 48 hours for a domestic, universally applicable, and specified public reason. Therefore People will get expert services only as per the mandate of the Energy Department.

MO Bidyut Portal: वर्तमान में, आपको एक नई सहायता संघ स्थापित करने, भुगतान की व्यवस्था करने, या शिकायत दर्ज करने के लिए ओडिशा में कई कार्यालयों की यात्रा करने की आवश्यकता नहीं है क्योंकि राज्य में 89 लाख से अधिक बिजली ग्राहक ओडिशा नई सेवा कनेक्शन योजना का उपयोग कर रहे हैं। हुह। मुख्यमंत्री जी प्रदेश के उपभोक्ताओं एवं आम जनता को एनएससी कार्यालय का उपयोग करने के लिए प्रोत्साहित करें ताकि उनकी बिजली प्रशासन की समस्याओं का शीघ्र, सरलता एवं सुगमता से समाधान किया जा सके। इससे यह स्पष्ट होता है कि मो विद्युत पोर्टल ग्राहकों को नए शक्ति संघ से जुड़े पुरस्कार प्राप्त करने में मदद करता है। घरेलू, सार्वभौमिक रूप से लागू और निर्दिष्ट सार्वजनिक कारण के लिए 48 घंटे के भीतर 5 kW तक का प्रशासन। लोगों को ऊर्जा विभाग के शासनादेश के अनुसार ही विशेषज्ञ सेवाएं मिलेंगी।

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